tisdag 23 april 2013

Det brinner

Mitt hjärta står i lågor, höga som trevånings lägenhetshus om inte större.
Kvinnan jag älskar är min och jag, mannen hon älskar, är hennes.

Vi har haft varandra mitt framför nosen förut, men då har det inte varit i tiden för olika anledningar.
Av en slump kollade jag in hennes profil via en dejtingsida, då bodde jag i Stockholm och hon i Skåne så det var verkligen slump eftersom den sidan visade oftast enbart folk i närheten.

Vi började prata och det klickade direkt, på samma nivå gällande mycket,

Som jag sa i förra inlägget så är hon en som en del kanske känner till!
Hennes namn är..............(drum roll).........Madeleine Liljestam!!! Tan tan TAAAAA
Underbar människa, sångerska och flickvän. Hon har dessutom en blogg http://madeleineliljestam.blogg.se Kolla in den om ni inte redan gör!

Om några månader är det ett år sedan vi blev ett par, och mitt hjärta står än i lågor.
Älskar dig baby
Folk må tycka jag är cheesy.....vilket jag håller med om till 100%, men jag älskar det


2 kommentarer:

  1. Härligt! Och grattis! Jag har samma känsla efter snart fem år med Maria. Underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! =)

      Åh Vad härligt, gratulerar till er med!!

      Radera