onsdag 17 april 2013

Återkomsten

Nyss uppstigen och försöker finna morgonro medan två katter leker "DÖÖÖÖ DÖ DIN JÄVEL", med varandra.
Hade lite att göra medan ugnen värmer upp för att kunna baka bullar, just då tänkte jag "Just ja! jag har ju en gammal blogg!"


Så nu man här igen och skriver lite halvkasst, hoppandes på att fler än mamma ska läsa.
Tittar igenom mina gamla inlägg och förstår inte riktigt vad den handlar om, trots att det står beskrivet i första inlägget!
Jaja, övning ger färdighet eller?
Dock så brukar jag vara "all over the place" i mina tankegångar.
Exempel:
Igår sa min kollega att han inte gillar att dra till gym. Men om han måste så spinner han mest.
I mitt huvud lät det "Purr purr purr purr"

Senare idag ska jag och tjejen (Ja jag har skaffat tösabit! En del av er vet säkert vem det är också! Avslöjar i nästa inlägg) iväg och fixa lite med musikrelaterade saker.
Va? Vilka musiksaker?
Jadu, vi håller på att spela in min flickväns debutalbum i Ystad! Jag är med och skriver, spelar gitarr, bas och sätter stämsång.
Det är underbart kul och kommer bli helt awesome när det är klart. You're in for a treat!

Ugnen är varm och bullarna ska in, netflix är igång och Reaper
står på spelistan.
Ha en härlig dag ni med!

2 kommentarer:

  1. Ooh vad skoj. en BLOGG :D Ska läsa ALLT :D
    Heja Mistor Sven.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaaaw yeah! Det är du välkomen att göra =D

      Radera