fredag 27 juli 2012

Läkaren: "Du får inte spela gitarr på 10 - 14 dagar"

Holy crap on a POOPSTICK!

Mjaha, då har man fått en överansträngning i högra underarmen. Måste vilas i cirka två veckor!
Det är sjukligt länge för en musiker att inte röra något instrument. Tur är väl ändå att jag även sjunger, så då får det väl bli en hel del sång nu.

Det hela började förra veckan då jag, ur det blå, fick ont i handlederna. Kunde inte öppna högerhanden och kunde inte riktigt knyta vänsterhanden.
Så den höll ju också på att bli kass!
Som tur är blev bara högern utsatt i långa loppet.

Blev bra efter några dagars vila, så jag bestämde mig för att gå ut och vara lite gatumusikant i gamla stan.
Det gick skapligt och jag var glad. Sedan kom denna smärtan, HELVETE!
Tillbaka till ruta ett igen..

Så jag tog mig till läkaren idag som sa: "Du får inte spela gitarr på 10 - 14 dagar"
Poop...
Så jag fick lite piller på recept, Brufen Retard.....RETARD
Jag dog lite av skratt just då

Ursäkta att det tagit sådan lång tid mellan detta och förra inlägget. Kommer försöka skriva oftare
Kommer inte bli någon ny låt med gitarr på ett litet tag....kanske lägger ut när jag leker med bordun ton på synth och sång, höhö

Glad är jag i alla fall, hoppas ni också är det!

Just ja, 27 har man också blivit (24:e). Så det är väl kul......30 minus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar