torsdag 14 juni 2012

Vem, vad, varför?

Rikard Ekberg, född i Skåne under sommaren 1985.

De flesta som känner mig skulle nog säga att jag skämtar en hel del och pratar mycket...som fan helt enkelt.
Fast denna bloggen kommer inte handla bara om det.
Jag är en musiker ända in i själen och det är dags för mig att ta min passion på allvar.
Det ligger i planerna att fixa till en "riktig" hemsida också

Målet är att kunna jobba med musik, inte bara en jakt efter att bli känd....det bryr jag mig inte riktigt om.
Ni kommer att ta del av mitt liv med stort fokus på musiken. Det kommer läggas upp lite material då och då både färdigt och saker på g, utveckling inom musik och även en stor dos humor.

Följ mig i utvecklingen, dela skratt, tårar och ta chansen att lyssna på lite skön musik.


1 kommentar: